AIR FRANCE FIK EN NY KAFFELØSNING MED KVALITET

- og personalisering

I 1933 kom Air France første gang på vingerne. Selskabet er i dag, sammen med KLM, Europas største luftfartsselskab med over 80 mio. passagerer årligt.

Den position har de blandt andet opnået fordi de, ud over deres fokus på at sikre passagererne en behaglig og stress-fri overfart, er dedikerede til at hjælpe passagererne, hurtigt og proaktivt, hvis der sker noget uforudset.

Det er blandt andet muligt takket være medarbejderne på det danske kontor i København.

Ud over de 15 medarbejdere, besøges kontoret ofte af kunder og samarbejdspartnere.

Derfor havde de brug for en kaffeløsning af høj kvalitet, da deres eksisterende maskine gik i stykker.

”Vi undersøgte flere alternativer på markedet, men valgte Promesso, fordi løsningen både passede til vores forbrug og budget.

Derudover var det vigtigt for os, at vi fik en løsning af høj kvalitet,” fortæller Cécile Bailey, Commercial Support, AIR FRANCE & KLM.

Mere tilfredse medarbejdere

AIR FRANCE & KLM har ikke fortrudt beslutningen. ”Medarbejderne er meget tilfredse med kaffen, og der er mere hygge omkring maskinen,” fortæller Cécile. Ud over espresso, lungo, caffe latté med mere, kan medarbejderne programmere deres individuelle opskrifter på touchskærm.

De kan tilpasse styrke, mælk og skum, og gemme favoritterne til næste gang. ”Derfor prøver folk hele tiden nye produkter og varianter – fordi de ved, de ikke bliver skuffede,” forklarer Cécile.

Vælg en kaffeløsning kunderne vil elske jer for

I kan vælge mellem mange forskellige kaffeløsninger i dag, og det er derfor helt naturligt, at kunder og medarbejdere bedømmer jer på den kaffe, I serverer.

Derfor er det et krav fra de fleste virksomheder, at kaffen både skal smage godt, passe til virksomhedens værdier – og pynte på kontoret.

”Både kunder og medarbejdere har modtaget vores nye kaffeløsning fantastisk godt. Over alle forventninger faktisk,” siger Cécile.

SE PROMESSO

Flying Blue – all the way

AIR FRANCE & KLM er kendt for deres blå farve. Den gennemsyrer deres visuelle identitet i logo, loyalitetsprogrammet, Flying Blue, og går helt tilbage til 1963, hvor Dior designede sommer-uniformen i spæde lyseblå farver.

”Det er en god detalje ved Promesso, at vi kan personalisere maskinens udseende ved at ændre farven i lyset på maskinen. Her valgte vi selvfølgelig den blå fra vores logo,” slutter Cécile.

Danmarks førende leverandør af kaffeløsninger

JDE Professional er Danmarks førende leverandør af kaffeløsninger til det private og offentlige med over 15.000 kunder og Danmarks stærkeste service team. Vi har mere end 260 års erfaring og tilbyder en bred vifte af kaffeløsninger.

Promesso er vores nyeste professionelle kaffeløsning, der bygger på 3 principper: Kvalitet, nemhed og personalisering.

Det mærker du i bønnernes kvalitet, den personlige kaffe og nemhed både, når det kommer til at vælge (og gemme) din favorit og rengøre maskinen - det tager kun 7 minutter om ugen.

SE ALLE KAFFEMASKINER FRA JDE


Skal din virksomhed og have en ny kaffeløsningen, og er du i tvivl om, hvilken løsning, der passer jer?
Vi giver 10 trin til at vælge den rette kaffeløsning

 

JDE Professional er Danmarks førende leverandør af kaffeløsninger til erhverv. God kaffe og te er guld værd, og det er utroligt, hvad der kan ske over en kop kaffe. Vi hjælper med den rette kaffeløsning fra valg af kaffemaskine til den rette kaffe og te til din virksomhed. 

MERE OM JDE