OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Få svar på de oftest stillede spørgsmål til Jacobs Douwe Egberts Professional

Hvordan opretter jeg mig i kaffeshoppen?

For at benytte vores online kaffeshop kan du med fordel handle og lægge i kurven. Ved checkout opretter du dig blot som ny kunde. Er du allerede kunde, men ikke har adgang til kaffeshoppen, kan du med fordel handle som ny kunde - vi skal nok sørge for at kæde dit rigtige kundenummer på kontoen.

Hvornår får jeg mine varer?

Varer bestilt på vores kaffeshop leveres to arbejdsdage senere. Vi leverer dog ikke frostvarer om mandagen på Sjælland og øer (postnr. 1000-4990).

Skal jeg betale gebyr?

Ordrer over kr. 1.300,- ekskl. moms leveres fragtfrit. Ordrer under kr. 1.300,- ekskl. moms pålægges gebyr på kr. 140,- ekskl. moms.

Hvordan finder jeg hurtigt mine favoritvarer?

Efter log-in vælger du i topmenuen til højre "Mine favoritter". På denne side kan du hurtigt ligge dine favoritprodukter direkte i kurven - så kan du hurtigt afslutte dit køb. Ønsker du at tilføje nye produkter til favoritlisten, trykkes blot på "hjertet" ud fra hvert produkt i kategorioversigterne. Bemærk, du skal være logget ind for at tilføje til favoritlisten.

Hvordan finder jeg mine tidligere ordrer?

Efter log-in vælger du i topmenuen til højre "Mine tidligere ordrer". På denne side kan du se alle dine tidligere ordre du har foretaget i kaffeshoppen. Du kan også direkte tilføje en tidligere ordre til kurven for nem og hurtig handel. Bemærk, udgåede produkter kan fortsat ses i tidligere ordre, men ikke genbestilles.

Hvilke varer kan jeg bestille?

På vores kaffeshop kan du bestille Jacobs Douwe Egberts kendte kvalitetskaffer, Pickwick te, og et bredt udvalg af vores tilbehørsvarer. Er du tilknyttet en aftale, kan der kun handles de produkter fra aftalen.

Hvordan ændrer jeg en afsendt ordre?

Ønsker du at ændre en ordre bestilt via vores kaffeshop, skal du ringe til salgsafdelingen samme dag på tlf: 79 31 38 25.

Hvordan får jeg flere logins til Jacobs Douwe Egberts kaffeshop?

Ønsker i flere logins til samme konto, kan du med fordel handle uden at være logget ind, ved checkout opretter du dig blot som ny kunde - vi sørger for at kæde kontoerne sammen. Bemærk, at det ikke er muligt at bruge samme e-mail adresse til flere kontoer.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Efter log-in vælger du i topmenuen til højre "Mine data". På denne side kan du ændre dine personlige indstillinger, såsom adgangskode, navn, telefon og køn. Ønsker du at ændre firmaoplysninger skal du bruge formularen som du finder ved at trykke her.

Hvis jeg har glemt min adgangskode?

Har du glemt din adgangskode, kan du bede om at få tilsendt en ny kode ved at trykke her. Bemærk, du skal bruge dit brugernavn for at få tilsendt ny adgangskode.

Hvis jeg har glemt mit brugernavn?

Har du glemt dit brugernavn, kan du med fordel få det tilsendt ved at trykke her. Bemærk, at du skal kende din e-mail adresse som kontoen er tilknyttet, kender du ikke e-mail adressen bedes du ringe til kundecentret på tlf: 79 31 38 25.

Jeg ønsker en anden leveringsadresse for én enkelt ordre?

Ønsker du at få leveret din ordre på en anden adresse én enkelt gang, så kan dette med fordel gøres ved checkout. Du vælger blot "Brug anden leveringsadresse" på checkout siden. Bemærk, at den valgte leveringsadresse ikke bliver gemt i systemet og altså kun er for denne ene ordre.

Jeg har bedt om at få ændret mine firmaoplysninger, men kan ikke se ændringerne i kaffeshoppen?

Efter ufdyldelse af formularen til ændringer af firmaoplysninger, kan der gå cirka 1 uge før ændringerne træder i kraft. Bemærk, selvom du beder om at få ændret betalings- og/eller leveringsadresse, så er det desværre kun selve firmaoplysningerne der er synlige i kaffeshoppen - men ændringerne er alligevel opdateret i vores interne systemer, så din ordre og faktura bliver leveret korrekt. Vi arbejder på at løse udfordringen med at vise alle informationer korrekt i kaffeshoppen.

Hvordan kan jeg få min ordre leveret ud i fremtiden?

Vi arbejder på en mulighed for at vælge leveringsdato andet end de standard 2 dage. Hvis du vil ændre leveringstidspunktet for en kaffeshop ordre, bede du ringe til kundecentret på tlf: 79 31 38 25.



Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Fik du ikke svar på det du søgte, bedes du kontakte kundeservice på tlf: 79 31 38 25. Hvis du har spørgsmål vedrørende service, kontakt vores servicecenter her. Du kan også komme i kontakt med en af vores kaffekonsulenter eller modtage rådgivning til maskiner