- Levering inden for 2 hverdage.
- Gratis fragt
- Vi står klar til at hjælpe dig på 79 31 38 38
Ingredienserne løber ikke godt igennem.
Når du vil lave kaffe, løber ingredienserne ikke godt igennem. Dette kan have forskellige årsager: ingrediensen kan være klumpet, udleveringsdyssen kan være snavset eller udleveringsdyssen er forkert placeret.
Du kan løse dette problem ved at følge 12 trin med online fejlhjælp.
Med den medfølgende nøgle kan du åbne døren fra højre side. Dette frigør låget og ingredienserne.
Udstyr:
Du kan åbne låget øverst på kaffemaskinen ved at løfte det opad.
Tryk den gule udløbsåbning på hver beholder bagud. Dette lukker beholderne, så du ikke spilder ingredienser.
Løft beholderen en træk den derefter hen imod dig for at fjerne den.
Placer beholderen tilbage. Sørg for, at røret passer godt ind i blandekoppen. Du kan trække den gule udløbsåbning fremad for at åbne ingrediensudgangen til brug.
Kontroller, om ingredienserne nu løber godt igennem. Hvis ikke, skal du fortsætte til trin 6.
Fjern beholderen fra kaffemaskinen igen. Fjern låget og tøm beholderen. Du kan eventuelt gøre det i en ren skål for at kontrollere, om ingrediensen er klumpet. Hvis den er klumpet, skal du desværre kassere ingrediensen.
Drej udleveringstuden, så indskæringerne på den ydre kant af studen passer sammen med fremspringene for at fjerne udleveringstuden.
Rengør beholderen og udleveringstudet med en børste. Brug ikke vand. Det er svært at få delene helt tørre, og fugt kan forårsage klumper i ingredienserne.
Sæt udleveringstudet tilbage på beholderen. Sørg for, at indskæringerne passer præcist over fremspringene. Drej udleveringstudet fast.
Fyld beholderen (brug om nødvendigt en ny emballage) og sæt låget tilbage på.
Placer beholderen tilbage. Sørg for, at beholderen sidder ordentligt i holderen og at udleveringstudet sidder ordentligt i blandekoppen. Du kan trække den gule udløbsåbning fremad for at åbne ingrediensudgangen til brug.
Luk låget og maskindøren og lås Instant Bravo. Prøv nu at brygge din kaffevariation igen for at se, om problemet er løst. Du kan eventuelt gentage de tidligere trin for de andre beholdere.
Hvis problemet fortsætter eller opstår igen inden for en dag, er der sandsynligvis noget andet galt. Luk vandtilførslen og sluk din kaffemaskine. Rapporter fejlen ved hjælp af fejlrapporteringsformularen eller ved at ringe på telefonnummeret 030 2977000.
Sørg for at have fejlkoden og maskinenummeret klar. Maskinenummeret findes på indersiden af døren til din Instant Bravo.
Melding af fejl