- Levering inden for 2 hverdage.
- Gratis fragt
- Vi står klar til at hjælpe dig på 79 31 38 38
Smagsproblemer med kaffen.
Hvis du har en Instant Bravo med en separat vandforsyning og synes, at kaffen ikke smager så godt længere, er der sandsynligvis et problem med vandbeholderen. Der kan opstå algevækst i den.
Du kan løse dette problem ved at følge disse 7 trin.
Fjern slangen fra jerrycanen.
Materialer:
Målebæger.
Skyl jerrycanen grundigt et par gange med varmt vand.
Fyld jerrycanen nu med rent drikkevand.
Sæt jerrycanen tilbage på pladsen og sæt slangen tilbage i den. Sørg for, at slangen er ordentligt tilsluttet og sikret på plads.
Placer en målekop under kaffehanen for at opsamle kaffen, så du undgår spild.
Hold den midterste knap under skærmen nede i 3 sekunder for at starte skylleprocessen på din Instant Bravo. Vær forsigtig: dette er varmt vand, så berør det ikke. Gentag denne trin, indtil der kommer klart vand ud af kaffemaskinen.
Bryg derefter en kop kaffe for at smage og se om problemet er løst.
Hvis du stadig ikke er tilfreds med smagen af kaffen, så kontakt os venligst telefonisk på 030 2977000. Vi vil gerne hjælpe dig videre.
Sørg for at have dit maskinenummer klar. Du kan finde maskinenummeret på indersiden af din Instant Bravo.
Meld et problemFor at opnå den bedste kaffesmag anbefaler vi, at du mindst én gang om ugen skylle jerrycanen grundigt med varmt vand.