• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

Instant Bravo

kaffen smager ikke godt

Smagsproblemer med kaffen.

Hvis du har en Instant Bravo med en separat vandforsyning og synes, at kaffen ikke smager så godt længere, er der sandsynligvis et problem med vandbeholderen. Der kan opstå algevækst i den.

Du kan løse dette problem ved at følge disse 7 trin.

 

Trin 1

Fjern slangen

Fjern slangen fra jerrycanen.

Materialer:

Målebæger.

Trin 2

Skyl jerrycanen grundigt

Skyl jerrycanen grundigt et par gange med varmt vand.

Trin 3

Fyld jerrycanen med rent vand

Fyld jerrycanen nu med rent drikkevand.

Trin 4

Placer jerrycanen tilbage

Sæt jerrycanen tilbage på pladsen og sæt slangen tilbage i den. Sørg for, at slangen er ordentligt tilsluttet og sikret på plads.

Trin 5

Placer målekoppen

Placer en målekop under kaffehanen for at opsamle kaffen, så du undgår spild.

Trin 6

Skyl kaffemaskinen grundigt med rent vand

Hold den midterste knap under skærmen nede i 3 sekunder for at starte skylleprocessen på din Instant Bravo. Vær forsigtig: dette er varmt vand, så berør det ikke. Gentag denne trin, indtil der kommer klart vand ud af kaffemaskinen.

Trin 7

Bryg en kop kaffe

Bryg derefter en kop kaffe for at smage og se om problemet er løst.

Kontakt

Stadig ikke tilfreds med smagen?

Hvis du stadig ikke er tilfreds med smagen af kaffen, så kontakt os venligst telefonisk på 030 2977000. Vi vil gerne hjælpe dig videre.

Sørg for at have dit maskinenummer klar. Du kan finde maskinenummeret på indersiden af din Instant Bravo.

Meld et problem

TIP!

For at opnå den bedste kaffesmag anbefaler vi, at du mindst én gang om ugen skylle jerrycanen grundigt med varmt vand.