• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

Promesso

Skærmfejl

Genstart maskinen ved at slukke den ved hjælp af tænd / sluk-knappen.

Vent i et par sekunder, og tænd derefter maskinen igen. Dette vil genstarte systemet og forhåbentlig løse problemet med det fastfrosne skærm.

Trin 1

Genstart din kaffemaskine

Tag stikket ud af stikkontakten og vent i ti sekunder, før du sætter det i igen. Vent til din maskine er opvarmet (dette tager cirka 15 minutter), og nyd din kaffe!

Blev problemet ikke løst?

Hvis fejlen ikke forsvinder eller vender tilbage inden for en dag, er der sandsynligvis noget andet galt. Rapporter fejlen via fejlformularen eller telefonisk på 030 2977000.

Sørg for at have fejlkoden og maskinenummeret klar. Maskinenummeret findes indvendigt på din Promesso.

TIP!

For at undgå skærmfejl anbefales det at rengøre skærmen en gang om ugen. Sluk din Promesso med knappen på indersiden af døren og tør skærmen af med en tør klud. Tænd derefter din kaffemaskine igen.