• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

JDE abonnement

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan tegner jeg et JDE abonnement?

Du starter med at lægge dine produkter i kurven (ligesom du plejer). Efter du har lagt produkterne i indkøbskurven, vil du se muligheden for at omdanne ordren til et JDE abonnement.

Du vælger selv gentagelsesfrekvensen for abonnementet. Med gentagelsesfrekvensen bestemmer du, hvornår ordren skal leveres.

Det er KUN muligt at oprette et abonnement, hvis du betaler med faktura. Hvis du ønsker at have denne mulighed i webshoppen, kontakt os på. 79 31 38 38.

Er der et minimumsordrebeløb?

Nej, der er ikke noget minimumsordrebeløb.

Hvad er betalingsmulighederne for et JDE abonnement?

Du kan kun betale med faktura. Bemærk venligst: Hvis du ikke har handlet på webshoppen før, så vil vi foretage et kredittjek af dig og din virksomhed. Det betyder, at vi forlænger leveringstiden med en hverdag.


Kan jeg pause, ændre eller annullere et abonnement?

Når du er logget ind, skal du klikke på Mit JDE abonnement. Her kan du se dine aktive abonnementer, og i højre side kan du finde "Ændre abonnement".​ Ændringer gælder for alle kommende ordre i dit JDE abonnement. Du kan sætte dit JDE abonnement på pause, justere eller annullere den op til to hverdage før genbestillingen afsendes.

Fem dage før den nye levering modtager du en påmindelsesmail fra os, hvor du bliver spurgt, om du vil justere din ordre. Justeringer gælder for alle kommende ordrer i dit abonnement.

Hvor kan jeg finde mine abonnementer?

Når du er logget ind på hjemmeside, finder du dine JDE abonnementer ved at klikke på den grønne profilknap. Så kommer der en rullemenu frem med linket til Mit JDE abonnement. Her kan du se dine abonnementer.


Kan jeg ændre den fremtidige ordredato?

Intet problem! Når du er logget ind på hjemmesiden, skal du klikke på Mit JDE abonnement. Her finder du dine aktive abonnementer. I højre side er der en knap "Ændre". Ved at klikke på denne knap kan du justere dit abonnement og den fremtidige ordredato. 


Kan jeg have flere abonnementer på samme tid?

Ja, selvfølgelig kan du have flere abonnementer på samme tid. Hvis du ønsker at modtage kaffe hver 2. uge og te en gang om måneden, kan du oprette 2 (eller flere) forskellige abonnementer.


Hvilke justeringer kan jeg foretage på et eksisterende abonnement?

  • Annuller abonnementet
  • Tilpasse indholdet i dit abonnement
  • Tilføj og/eller fjern produkter fra abonnementet
  • Justering af ordreinterval og/eller leveringsdato
  • Bestem, om der er en slutdato for dit abonnement, eller om abonnementet skal leveres et bestemt antal gange


Hvordan kan jeg annullere et abonnement?

Når du er logget ind, skal du klikke på Mit JDE abonnement. Her kan du se dine aktive abonnementer. Her finder du (på højre side) knappen "Ændre abonnement".  Klik derefter på "Annuller" og bekræft din annullering. Bemærk venligst: Du annullerer alle ordre i dit abonnement. Vil du kun annullere 1 ordre? Skift blot leveringsdatoen.


Kan jeg tilføje (en) vare(r) til et eksisterende abonnement?

Ja, det er muligt. Du kan tilføje, fjerne og justere antallet af produkter i dit abonnement. Det gør du her: Mit JDE abonnement.

Jeg kan ikke annullere eller justere abonnementet online, hvem kan jeg kontakte?

Et JDE abonnement er sat op på en sådan måde, at alle nemt skal kunne justere eller annullere et abonnement. Hvis du skulle opleve, at du ikke har fundet svar på dine problemer? Så skal du være velkommen til at kontakte os på dk-salg@jdecoffee.com eller på 79 31 38 38. Sørg for at have dit ordrenummer ved hånden.


Vil jeg modtage en bekræftelse på, at mit abonnement er stoppet?

I det øjeblik du annullerer dit abonnement, vil du modtage en bekræftelsesmail til den mailadresse, der blev brugt til at tegne abonnementet.


Jeg har stoppet mit abonnement. Hvorfor går mine ordrer stadig igennem?

Det burde ikke være tilfældet. I så fald bedes du kontakte os, så sørger vi for, at abonnementet stoppes. Kontakt os på dk-salg@jdecoffee.com eller på 79 31 38 38. Sørg for at have dit ordrenummer ved hånden.


Kan jeg ændre mit abonnementet én gang?

Nej, det er umuligt. Denne justering vil påvirke alle efterfølgende ordre i dit abonnement. For eksempel, når du tilføjer et produkt, vil dette produkt være i de efterfølgende ordre. Hvis du vil justere noget én gang, skal du justere det igen til den forrige ordre efter at have afgivet ordren.


Kan jeg ændre adressen (én gang) på et abonnement?

Det er ikke muligt. Ved gentagne ordrer bruger vi den adresse, vi kender og er angivet under "Firmaoplysninger"


Kan jeg administrere bestillingerne i mit abonnement med flere e-mailadresser?

Nej, det er ikke muligt.


Hvilke oplysninger har jeg brug for, hvis jeg vil kontakte kundeservice?

Sørg for altid at oplyse ordrenummeret. Du kan finde ordrenummeret med inde på Mit JDE abonnement.


Er det muligt at tegne et JDE abonnement via telefon?

Nej, dette er kun muligt online. Du kan nemt selv arrangere dette på vores hjemmeside på Mit JDE abonnement.


Hvad er fordelene ved et JDE abonnement?

  • Du vil aldrig løbe tør for kaffe eller te igen
  • Du behøver ikke længer at huske at bestille, vi klarer det for dig
  • Ordren leveres altid på en dag efter eget valg
  • Tjenesten er gratis


Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja, det er muligt. Du kan nemt selv ændre datoen for den næste gentagelsesordre, indtil du ønsker at bestille igen. Du gør dette på: Mit JDE abonnement


Får jeg besked, hvis et produkt i mit abonnement ikke er tilgængeligt?

Ja, du får besked dagen før vi forbereder bestillingen. Du vil modtage en e-mail, hvis et eller flere produkter ikke er tilgængelige.