• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

Instant Bravo

Fejl 3 håndtering

Der er lækage eller ingen vand.

Din Instant Bravo viser fejlkode 3, hvilket betyder, at der er et problem med vandforsyningen. Din kaffemaskine modtager enten for meget vand eller slet ingen vand.

Du kan løse dette i 3 trin ved hjælp af online fejlfinding.

 

Trin 1

Kontroller vandforsyningen

Hvis din Instant Bravo har en fast vandtilslutning, skal du kontrollere, om vandhanen er åben. Drej den op, hvis den er lukket, og fortsæt til trin 2.

Hvis du har en Instant Bravo med en vandtank, skal du kontrollere, at der er tilstrækkeligt vand i tanken og at den ikke er overfyldt. Gå derefter videre til trin 3.

Trin 2

Kontroller filterhåndtaget

Hvis din Instant Bravo har en filter, skal du sørge for, at filteret er åbent. Drej filterhåndtaget mod højre for at åbne det. Bemærk, at hvis du bruger en Claris-filter, har den ikke et håndtag, så du behøver ikke at foretage nogen ændringer.

Trin 3

Træk stikket ud af stikkontakten.

Tag stikket ud af stikkontakten, vent et par sekunder, og sæt stikket tilbage igen. Din kaffemaskine vil nulstille sig selv. Fejlkoden vil nu forsvinde fra displayet.

Kontakt

Blev problemet ikke løst?

Hvis fejlen fortsætter eller vises igen inden for en dag, er der sandsynligvis et andet problem. Luk vandforsyningen og sluk din kaffemaskine. Rapportér fejlen via fejlformularen eller ring på telefonnummeret 030 2977000.

Sørg for at have fejlkoden og dit maskinenummer ved hånden. Maskinenummeret findes på indersiden af din Instant Bravo.

Meld et problem

TIP!

Ved vandtankvarianten af Instant Bravo kan du forhindre fejl 3 ved dagligt at fylde vandtanken op. Sørg for at sætte vandtanken korrekt tilbage i kaffemaskinen for at undgå lækage.