• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

Support Cafitesse 110 NG

Find ud af, hvordan du udfører fejlfinding og forstår en fejlkode ved hjælp af nogle meget simple trin.

Fejlfinding på egen hånd

Enkle problemer løses øjeblikkeligt

Du kan selv løse følgende fejlkoder ved hjælp af fejlkoderne:
 
11   Der er ikke nok vand i vandvarmeren

19   Vandvarmeren tager for lang tid om at blive fyldt

40   Venstre kaffebeholder er tom

71   Maskinen skal renses

73   Maskinen skal rengøres

74   Vandfilteret i maskinen er mættet og skal skiftes

Andre fejlkoder

Fejlkoden, der vises på din maskines skærm, er ikke nævnt ovenfor? Kontakt vores tekniske afdeling for hjælp.

 

Hvad betyder piktogrammerne, der vises på skærmen af min maskine?

 
  1. OPERATØRTILSTAND - Operatør USB-nøgle er isat, og operatørtilstanden er aktiveret

  2. BLOKERET - Dispenseren er blokeret og kan ikke udlevere drikkevarer

  3. FORSIGTIG VARME VÆSKER - Dispenseren udleverer varme drikkevarer, eller dispenseren skylles

  4. FILTER - Udskift vandfilteret

  5. VENSTRE PRODUKTPAKKE

  6. HØJRE PRODUKTPAKKE

  7. KOLD - Kold drikkevareoperatørtilstand

  8. TEMPERATUR - Vandtemperaturen i kedlen er for lav, og dispenseren opvarmer

  9. UDLEVERING BLOKERET - Dispenseren kan ikke udlevere den valgte drik

  10. VOLUMEN - Små, mellemstore eller store drikkevarer

  11. VARMT - Varme drikkevarer

  12. ECO - Energibesparende tilstand aktiveret

  13. RENGØRING - Dispenseren skal rengøres

  14. UGEN

  15. BESKEDSLINJE - Beskeder vises for at guide dig gennem rengøring, programmering eller fejl.

  16. INFOFELTER - Viser køleområdets temperatur, tid, fejlkoder osv.

 

Downloads

Bruger manual

Hjælp i tilfælde af et problem

Få hjælp fra eksperterne