• Levering inden for 2 hverdage.
  • Gratis fragt
  • Vi står klar til at hjælpe dig på 79 31 38 38

Support Cafitesse 120 NG

Lær, hvordan du udfører fejlfinding og forstår maskinens piktogrammer på få enkle trin.

Fejlfinding

Forståelse af piktogrammer

Downloads

Foretag fejlfindingen selv

Enkle problemer løses øjeblikkeligt

Du kan selv løse følgende fejlkoder ved hjælp af denne guide:
 
11   Der er ikke nok vand i vandvarmeren

19   Vandvarmeren tager for lang tid at fylde op

40   Venstre BIB er tom

71   Maskinen skal renses

73   Maskinen skal rengøres

74   Vandfilteret i maskinen er mættet og skal udskiftes

Er der en anden kode?

Er koden, der vises på skærmen af din maskine, ikke nævnt ovenfor? Kontakt vores tekniske afdeling.

 

Hvad betyder de piktogrammer, der vises på skærmen af min maskine?

  1. BETJENINGSMODE - Operatør-USB-nøgle er isat, og operatørmodus er aktiveret

  2. BLOKERET - Automaten er blokeret og kan ikke udlevere drikkevarer

  3. PAS PÅ VARME VÆSKER - Automaten udleverer varme drikke eller skylles

  4. FILTER - Udskift vandfilteret

  5. VENSTRE PRODUKTPAKKE

  6. HØJRE PRODUKTPAKKE

  7. KOLD - Betjeningsmode for kolde drikkevarer

  8. TEMPERATUR - Vandtemperaturen i kedlen er for lav, og automaten varmer op

  9. UDLEVERING BLOKERET - Automaten kan ikke udlevere den valgte drik

  10. VOLUMEN - Små, mellemstore eller store drikkevarer

  11. VARMT - Varme drikke

  12. ECO - Energibesparende tilstand aktiveret

  13. RENGØRING - Automaten skal rengøres

  14. UGEN

  15. MEDDELELSESLINJE - Beskeder vises for at guide dig gennem rengøring, programmering eller fejl.

  16. INFOFELTER - Viser temperatur i køleområdet, tid, fejlkoder osv.

Downloads

Bruger manual

Hjælp i tilfælde af et problem

Få hjælp fra eksperterne