Ofte stillede spørgsmål

Få svar på de oftest stillede spørgsmål til Jacobs Douwe Egberts Professional

Hvordan opretter jeg mig i kaffeshoppen?
For at benytte vores online kaffeshop kan du med fordel handle og lægge i kurven. Ved checkout opretter du dig blot som ny kunde. Er du allerede kunde, men ikke har brugt kaffeshoppen før, kan du på log-ind siden, i højre side indtaste din e-mail, og du modtager derefter en aktiveringsmail.

Hvornår får jeg mine varer?
Varer bestilt på vores kaffeshop leveres to arbejdsdage senere. Vi leverer dog ikke frostvarer om mandagen.

Skal jeg betale gebyr?
Ordrer over kr. 1.500,- ekskl. moms leveres fragtfrit. Ordrer under kr. 1.500,- ekskl. moms pålægges gebyr på kr. 140,- ekskl. moms.

Hvordan finder jeg hurtigt mine favoritvarer?
Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine favoritter". På denne side kan du hurtigt lægge dine favoritprodukter direkte i kurven - så kan du hurtigt afslutte dit køb. Ønsker du at tilføje nye produkter til favoritlisten, trykkes blot på "hjertet" ud fra hvert produkt i kategorioversigterne. Bemærk, du skal være logget ind for at tilføje til favoritlisten.

Hvordan finder jeg mine tidligere ordrer?
Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine tidligere ordrer". På denne side kan du se alle dine tidligere ordre du har foretaget i kaffeshoppen. Du kan også direkte tilføje en tidligere ordre til kurven for nem og hurtig handel. Bemærk, udgåede produkter kan fortsat ses i tidligere ordre, men ikke genbestilles - du prænsenteres istedet for ét alternativ.

Hvilke varer kan jeg bestille?
På vores kaffeshop kan du bestille Jacobs Douwe Egberts kendte kvalitetskaffer, Pickwick te, og et bredt udvalg af vores tilbehørsvarer. Er du tilknyttet en aftale, kan der kun handles de produkter fra aftalen.

Hvordan ændrer jeg en afsendt ordre?
Ønsker du at ændre en ordre bestilt via vores kaffeshop, skal du ringe til salgsafdelingen samme dag på tlf: 79 31 38 25.

Hvordan får jeg flere logins til Jacobs Douwe Egberts kaffeshop?
Ønsker i flere logins til samme konto, skal du kontakte vores salgsafdeling på tlf: 79 31 38 25. Bemærk, det er ikke muligt at bruge samme e-mail til flere forskellige kontoer.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine data". På denne side kan du ændre dine personlige indstillinger, såsom adgangskode, navn, telefon og køn.

Hvordan ændrer jeg mine firmaoplysninger?
Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Firmaoplysninger". På denne side kan du bede om at få ændret firmaoplysninger samt ændre og tilføje nye leveringsadresser. Når vores salgsafdeling har godkendt ændringen, vil du kunne se ændringen direkte i kaffeshoppen. Dette kan tage op til 48 timer.

Hvis jeg har glemt min adgangskode?
Har du glemt din adgangskode, kan du med fordel benytte denne side: Glemt adgangskode. En ny kode vil blive sendt til din tilknyttede e-mail.

Hvis jeg har glemt mit brugernavn?
Dit brugernavn er altid din e-mail adresse. Har du glemt hvilken e-mail adresse du benytter, skal du kontakte salgsafdelingen på tlf: 79 31 38 25.

Jeg ønsker en anden leveringsadresse for én enkelt ordre?
Ønsker du at få leveret din ordre på en anden adresse én enkelt gang, så kan dette med fordel gøres ved checkout. Du vælger blot "Brug anden leveringsadresse" på checkout siden. Bemærk, at den valgte leveringsadresse ikke bliver gemt i systemet og altså kun er for denne ene ordre.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Fik du ikke svar på det du søgte, bedes du kontakte kundeservice på tlf: 79 31 38 25. Hvis du har spørgsmål vedrørende service, kontakt vores servicecenter her. Du kan også komme i kontakt med en af vores kaffekonsulenter eller modtage rådgivning til maskiner