• Fri fragt ved køb over 3000 kr
  • Levering inden for 2 hverdage
  • Landsdækkende service

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på de oftest stillede spørgsmål til vores webshop

Hvordan opretter jeg en bruger på webshoppen?

Du kan med fordel handle og lægge produkter i kurven i vores webshhop, også selvom du ikke er registreret som kunde. Ved checkout opretter du dig blot som ny kunde. Er du allerede kunde i vores webshop, men har du ikke brugt webshoppen før, kan du på log-ind siden, i højre side indtaste din e-mail, og du modtager derefter en aktiveringsmail.

Hvornår får jeg mine varer, som jeg har bestilt i webshoppen?

Varer bestilt på vores webshop leveres to arbejdsdage senere. Vi leverer dog ikke frostvarer om mandagen.

Skal jeg betale fragt, når jeg bestiller i webshoppen?

Ordrer over kr. 3.000,- ekskl. moms leveres fragtfrit. Ordrer under kr. 3.000,- ekskl. moms pålægges gebyr på kr. 300,- ekskl. moms.

Hvordan finder jeg hurtigt mine favoritvarer?

Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine favoritter". På denne side kan du hurtigt lægge dine favoritprodukter direkte i kurven - så kan du hurtigt afslutte dit køb. Ønsker du at tilføje nye produkter til favoritlisten, trykkes blot på "hjertet" ud fra hvert produkt i kategorioversigterne. Bemærk, du skal være logget ind for at tilføje til favoritlisten.

Hvor kan jeg se mine tidligere ordrer?

Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine tidligere ordrer". På denne side kan du se alle dine tidligere ordre, du har foretaget i webshoppen. Du kan også tilføje en tidligere ordre til kurven for nem og hurtig handel. Bemærk, udgåede produkter kan fortsat ses i tidligere ordre, men ikke genbestilles - du prænsenteres i stedet for ét alternativ.

Hvilke varer kan jeg bestille i webshoppen?

På vores webshop kan du bestille alle vores kendte kvalitetskaffer, Pickwick te, og et bredt udvalg af vores tilbehørsvarer. Er du tilknyttet en aftale? Så kan der kun handles de produkter, som der indgår fra aftalen.

Hvordan ændrer jeg en afsendt ordre?

Ønsker du at ændre en ordre bestilt via vores webshop, skal du ringe til salgsafdelingen samme dag på tlf: 79 31 38 38

Hvordan får jeg flere logins til jeres webshop?

Ønsker I flere logins til samme konto, skal I kontakte vores salgsafdeling på tlf: 79 31 38 38. Bemærk, det er ikke muligt at bruge samme e-mail til flere forskellige kontoer.

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Mine data". På denne side kan du ændre dine personlige indstillinger, såsom adgangskode, navn, telefon og køn.

Hvordan ændrer jeg mine firmaoplysninger?

Efter log-ind vælger du i topmenuen til højre "Firmaoplysninger". På denne side kan du bede om at få ændret firmaoplysninger samt ændre og tilføje nye leveringsadresser. Når vores salgsafdeling har godkendt ændringen, vil du kunne se ændringen direkte i webshoppen. Dette kan tage op til 48 timer.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode til webshoppen?

Har du glemt din adgangskode til webshoppen, kan du med fordel benytte denne side: Glemt adgangskode. En ny kode vil blive sendt til din tilknyttede e-mail.

Jeg har glemt mit brugernavn, hvad gør jeg?

Dit brugernavn er altid din e-mail adresse. Har du glemt hvilken e-mail adresse du benytter, skal du kontakte salgsafdelingen på tlf: 79 31 38 38.

Jeg ønsker en anden leveringsadresse for én enkelt ordre - hvad gør jeg?

Ønsker du at få leveret din ordre på en anden adresse én enkelt gang, så kan dette med fordel gøres ved checkout. Du vælger blot "Brug anden leveringsadresse" på checkout siden. Bemærk, at den valgte leveringsadresse ikke bliver gemt i systemet og altså kun er for denne ene ordre.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Fik du ikke svar på det du søgte, bedes du kontakte kundeservice på tlf: 79 31 38 38. Hvis du har spørgsmål vedrørende service, kontakt vores servicecenter her. Du kan også komme i kontakt med en af vores kaffekonsulenter eller modtage rådgivning til maskiner